Hans Hugos erbjuder full återbetalning om du avbokar eller modifierar din beställning med minst 24 timmars framförhållning. Defekta produkter, felaktiga beställningar eller något annat fel som Hans Hugos har begått återbetalas.
Du kan betala din beställning säkert med Klarna checkout.
Orderbekräftelse:
När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen finner du alla uppgifter om produkterna, priser, fakturerings- och leveransadress. Är något fel i beställningen bör du omedelbart kontakta oss via e-post till info@hanshugos.se – ange vad som är fel och kom ihåg att uppge ordernumret som hör till ordern! Har du inte fått någon orderbekräftelse så har ordern inte kommit in till oss – kolla din skräppost eller ta kontakt med oss så hjälper vi dig.
Fraktkostnad:
49 kr inom Sverige. Fri frakt för alla beställningar över 499kr.
Beräknad leveranstid:
1-3 dagar
Våra fraktsätt:
Vi sammarbetar med DHL vilket är tryggt och snabbt inom Sverige. Paketet levereras till ditt närmaste DHL Service Point-ombud, och du hämtar ut det på en tid som passar dig, efter att du blivit aviserad via sms, e-post eller brev. Du kan närsomhelst se vart din order befinner sig med ditt spårbara kollinummer, på www.dhlservicepoint.se eller ring, 0771-345345 för mer info.
(Skulle din order överstiga möjligheten för att skicka som paket pga tex övervikt, kontaktar vi dig innan vi skickar, för andra alternativa fraktlösningar.)
Länder:
Hans Hugos levererar endast inom Sverige.
Förseningar:
Vi gör vårt bästa för att leverera i tid. Tyvärr uppstår ibland förseningar. Vi garanterar därför inte leverans till en viss dag och reserverar oss alltid för förseningar.
Ej uthämtat paket:
Om leveransen inte blir uthämtad debiterar vi dig 100:- för merkostnader som det medför oss samt att du blir debiterad för varorna som vi kasserar. Ej uthämtat paket räknas inte som hävning av köp.
Information om skadat god(i)s:
Är paketets yttre skadat när du hämtar ut det? Anmäl det direkt på plats, alternativ meddela ombudet för att göra skadeanmälan.
Är paketet helt på utsidan, men trasigt på insidan? Då kan du maila oss direkt! info@hanshugos.se. Ange både ordernummer och kolli-id!
Öppetköp och ångerrätt:
I Sverige finns ingen ångerrätt på livsmedel.
Information om reklamation:
Meddela oss via mail varför du inte godtar varan samt ange på vilket sätt du anser att varan är felaktig på info@hanshugos.se (Har du möjlighet att maila bild är det alltid ett plus!). Ange ordernummer och gärna telefonnummer till dig så kontaktar vi dig så snart som möjligt för att kunna hjälpa dig på bästa sätt! Vid eventuell tvist följer vi alltid Allmänna Reklamationsnämnden (www.arn.se).
Hans Hugos lagrar och behandlar vissa personuppgifter i syfte att kunna tillhandahålla varor, administrera beställningar samt kontrollera användningen av hanshugos.se. Hans Hugos behandlar även vissa personuppgifter för marknadsföringsändamål. Hans Hugos är personuppgiftsansvarig.
Hans Hugos förbehåller sig rätten av spara kundens e-postadress för att ha möjlighet att använda informationen i sin marknadsföring. Genom att registrera din e-postadress på hanshugos.se ger du din tillåtelse att motta erbjudanden och reklam från Hans Hugos till din e-post. Du kan när som helst begära utdrag över dina registrerade uppgifter samt att uppgifterna ändras eller raderas.
Alla priser är angivna inklusive moms om inget annat anges.
Transportskador anmäls direkt till transportören. Reklamation på godset (som ej är transportskador) anmäls till Hans Hugos senast dagen efter att godset har mottagits.
Faktura, tio dagar netto eller enligt överenskommelse. Moms tillkommer på samtliga priser.
Orderbekräftelse:
Mailas efter överenskommelse.
Fraktkostnad:
Order över 6000 SEK (ex moms) levereras fraktfritt. På beställningar 3000-5999 SEK (ex moms) tillkommer halva fraktkostnaden. På beställningar under 3000 SEK (ex moms) tillkommer full fraktkostnad.
Beräknad leveranstid:
Enligt överenskommelse. Vår ambition är att leverera nästkommande vardag.
Våra fraktsätt:
Vi sammarbetar med DHL vilket är tryggt och snabbt inom Sverige. Vi levererar paket eller på pall beroende på vikt och volym.
Förseningar:
Vi gör vårt bästa för att leverera i tid. Tyvärr uppstår ibland förseningar. Vi garanterar därför inte leverans till en viss dag och reserverar oss alltid för förseningar.
Alla priser är angivna exklusive moms.